جستجو کردن

راهنمای خرید آویشن شیرازی با شرایط ویژه و قیمت استثنایی

خرید آویشن با شرایط ویژه، خود بستگی به کیفیت و نوع آویشن دارد. قیمت آویشن نیز با توجه به این موارد مشخص می شود.

برای خرید آویشن بهتر است با انواع آویشن بیشتر آشنا شویم. نوع آویشن، مکان و زمان برداشت و همچنین سورت و نگهداری آن، تاثیر بالایی بر قیمت دارد.

بهترین قیمت آویشن اعلا

خرید آویشن شیرازی

برای خرید آویشن شیرازی باید به دنبال آویشن برگ اعلا یا برگ پهن باشیم. این نوع آویشن سورت شده و سبز است. سیخ ها و چوب های درشت آن گرفته شده و به عنوان بار اعلا در بازار شناخته شده است.

باید در خرید آویشن شیرازی دقت لازم را داشته باشیم به غیر از سورت بودن بار، باید برگ های آن پهن و سبز باشد. این نوع آویشن برای تهیه دمنوش بسیار مناسب است.

بهترین قیمت آویشن شیرازی

گیاهان معمولا دارای خواص درمانی بسیاری هستند. به طور مفصل در مباحث طب سنتی می توانیم با خواص آن ها آشنا شویم و برای درمان انواع مشکلات و بیماری ها از آنها استفاده کنیم.

برای مشخص شدن قیمت آویشن باید به نکات زیادی دقت کنیم. مواردی از جمله تولید، عرضه، تقاضا و بازار. تقاضا جهت صادرات یک محصول نیز تاثیر زیادی بر تعیین قیمت آن دارد.میزان بارش باران نیز یکی از پارامترهای تعیین قیمت می باشد. هر چه بارش باران در دو فصل پایانی سال کمتر باشد، قیمت گیاه، افزایش پیدا می کند.

شرایط خرید آویشن

آویشن برگ پهن شیرازی به عنوان آویشن اعلا، امروزه در بازار از قیمت 295 تا 700 هزار تومان به ازای هر کیلو، موجود می باشد که شما می توانید با قیمتی مناسب در بسته بندی های مناسب و مشخص شده، از مجموعه بصیر تهیه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *