جستجو کردن

فواید آویشن برای لاغری

لاغری، مسأله ای است که امروزه دغدغه بسیاری از افراد جامعه می باشد.

بسیاری از افراد با روی آوردن به انواع رژیم ها و خوردن غذاهای مختلف و یا پرهیز از آن، برای داشتن رژیم و در نهایت وزن ایده آل تلاش می کنند که گاها معلوم نیست این رژیم ها ما را به نتیجه دلخواه برسانند یانه!

مثلا استفاده از داروهای شیمیایی و به جان خریدن عوارض آن نمی تواند راه مناسبی برای رسیدن به هدف در این مسیر باشد. پس بهتر است راهی را انتخاب کنیم که بهترین و سودمندترین روش و در عین حال سالم ترین باشد.

از بین همه روش ها، ما استفاده از گیاهان دارویی را به شما پیشنهاد می دهیم.زیرا به راحتی و بدون نسخه پزشک قابل تهیه هستند و نسبت به داروهای شیمیایی عوارض کمتر و حتی بدون عوارض هستند. گیاهان دارویی در بسیاری از موارد در کاهش وزن و چربی سوزی تاثیر فوق العاده ای دارند.یکی از این گیاهان آویشن است.

فواید آویشن برای لاغری

تاثیر آویشن در لاغری

افرادی که قصد کاهش وزن دارند،چای کاهش وزن را می شناسند. استفاده از آویشن به صورت دمنوش،پودر و عرق کمک به کاهش وزن و چربی سوزی می کند. اما دلایلی وجود دارد که این گیاه پرخاصیت را برای لاغری مفید کرده است که با هم به چند دلیل آن می پردازیم.

1.کاهش بافت چربی

تیمول یکی از عناصر تشکیل دهنده این گیاه باارزش است که اجازه تشکیل و تجمع بافت چربی را در بدن نمی دهد. به نحو شایسته ای در فرآیند تحلیل چربی ها مفید می باشد.

2.بهبود سیستم گوارش

سیستم گوارش فردی که دچار مشکل هضم غذاست، نمی تواند مسیر دریافت غذا و هضم آن را بهبود بخشد به همین دلیل باید برای فرآیند لاغری اولین قدم را برای اصلاح گوارش برداشت. آویشن با داشتن ویتامین های متفاوت ازجمله ویتامینB و C کمک به عملکرد گوارش و بهبود سیستم آن کمک می کند.

3.کنترل دیابت

سطح گلوکز خون زمانی که کنترل نشود باعث بالا رفتن سطح قند خون می شود. برای جلوگیری از به وجود آمدن چنین شرایطی یک نوشیدنی مناسب کارساز می باشد. آویشن یکی از آن نوشیدنی هایی است که با داشتن پلی فنول، برای دیابتی ها بسیار مفید بوده و از چنین مشکلی جلوگیری می کند.

4.جلوگیری از اشتها

پیشنهاد ما به شما مصرف دمنوش آویشن قبل از صبحانه است. افزایش متابولیسم بدن کمک شایانی به کاهش اشتها می کند که این با نوشیدن دمنوش آویشن محقق می شود.از آن جا که طبع افراد تاثیر مستقیمی بر وزن آنها دارد، طبع سرد و مرطوب بیشتر در معرض اضافه وزن قرار دارند. به همین دلیل نوشیدنی های گرم و خشک که ضد این طبع هستند و کمک کننده در غلبه مزاج هستند مانند آویشن،باعث لاغری و کاهش وزن و لاغری می شوند.

در روند کاهش وزن و رژیم ها این نکته را باید مد نظر داشت که همه گیاهان و یا داروها زمانی برای فرد اثر بخش هستند که در کنار آن ها ورزش و رژیم های غذایی در نظر گرفته و انجام شود. این موضوع درباره استفاده از دمنوش آویشن نیز صدق می کند .

5.ماده ای به نام کاتچین

هر قدر که قند کمتری به بدن برسد، کالری کمتری نیز جذب خواهد شد.کاتچین ماده موجود در آویشن، مانع جذب قند در بدن می شود در نتیجه به کاهش وزن کمک زیادی می کند.

تاثیر دمنوش آویشن بر لاغری

با آویشن بیشتر آشنا شویم

در گذشته آویشن برای مصارف بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گرفته است که در اینجا به برخی از مصارف آن اشاره می کنیم.

ترکیب آویشن با عسل برای آرامش خواب شبانه کودکان

در علم پزشکی به عنوان ماده ضد عفونی کننده

برای درمان گلودرد و سرفه استفاده می شده است

برای درمان و تسکین درد های قاعدگی

افزایش حجم ادرار و سم زدایی بدن

نتیجه

خاصیت گیاه آویشن به عنوان یک داروی طبیعی و درمانگر بیماری ها سالها و حتی قرن هاست که ثابت شده است. اگر شما هم به دنبال راهی برای درمان بیماری های خود و لاغری، به وسیله داروهای بدون عوارض هستید،ما به شما دمنوش آویشن را پیشنهاد میدهیم.

ناگفته نماند هرچند که این گیاه تاثیر بسیار زیادی در کاهش وزن دارد. اما از مصرف بی رویه و بیش از حد آن اجتناب کنید. همچنین مراقب باشید که با دیگر داروها در صورت مصرف تداخلی نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *